Informacje o zimowisku

Poniżej zestawienie najważniejszych informacji odnośnie zimowiska.

Termin - zgodnie z tym co było ustalone na początku lutego - 2 - 4 marca
Miejsce - Nawojowa, Szkoła Podstawowa im. bł. Julii Rodzińskiej, ul. Parkowa 1
Koszt - 50zł - płatne gotówką na miejscu

Co zabieramy:
- śpiwór
- karimata
- ciepłe dresy do spania
- zapasowe, grube skarpety do przebrania
- osobisty sprzęt biwakowy (menażka, kubek, latarka, sztućce/niezbędnik)
- przybory do mycia
- ręcznik
- kronika stopnia
- długopis
- śpiewniki Drużyny (jeśli ktoś jeszcze nie ma albo stracił - odezwać się)
- książeczki stopnia
- sprzęt zastępu ,za który jestem odpowiedzialny
- STRÓJ NA WIELKĄ GRĘ !! (Lis - Osmani, Żuraw - Kastylia, Orzeł - Szkocja)
- sakiewka Sobieradka
- mundur (sweter, koszula, chusta szczepu, beret, spodnie(granatowe bądź czarne), buty trekkingowe)
- buty na przebranie
- ciepła kurtka/rękawiczki/czapka

Rozpoczynamy o godzinie 17. Jeśli jest taka możliwość, bardzo proszę o dostarczenie chłopaków przez Państwa na miejsce zimowiska oraz ich odebranie. Bardzo to ułatwia sprawy logistyczne mi i zastępowym. Planowane zakończenie o godzinie 13 w niedzielę.

Bardzo proszę, żeby chłopaki nie zabierali ze sobą elektroniki, telefonów komórkowych, słuchawek itd itp. Z chłopakami - jeśli będzie potrzeba porozmawiać - będzie można przez telefon któregoś z dwóch wędrowników, Rafała bądź Artura ,do których nr wyślę w piątek. Telefony na poprzednim wyjeździe sprawiły dużo kłopotów i jeśli ponownie się pojawią, będą do końca zimowiska skonfiskowane.

Drużynowy MS

Komentarze